28 år

Hej 

Vi kom precis hem från Max och Sandra , vi firade Max i dag istället för i morgon , han blir 28 år i morgon ... 26/10🎈
Vi åt frukost ihop, fikade och kollade på en dokumentär 

Självklart vart det mys med barnbarnen också 

(null)

 Sandra  och Olivia hade gjort en fin pumpa 


(null)

 Barbie bus med  lillgrodan 

(null)

(null)

 Myser i soffan och  kollar dokumentär 

(null)

Jag fick en stickling ( elefantöra ) av Sandra men glömde den där ,  vi ska plantera och hämta i morgon 

......

Vi besiktiga våran bil i fredags , dock 4 månader för tidigt 

Den gick igenom utan problem . 👍


Vi ska nämligen byta audin mot en mindre bil 

Det är ju jag som har audin och den är för törstig  så jag vill ha en liten bil i stället 

Helst en golf eller polo ? 

(null)


Vi har haft audin i ca 3.1/2 år nu och det är jag som haft bilen privat och i tjänsten sista året därav vill jag byta till mindre  🚗 bil  som drar mindre soppa 



För Henning spelar det ingen roll !

Bil är inte så viktigt för oss 

Han ska köpa en enkel manuell bil till honom sen när Kalle tar sin bil i december 

( om han klarar körkortet ) 

Henning använder mest bil till och från jobbet 

Vi lägger hellre pengar på roliga saker
 än  2 flashiga bilar 🚘 

I går lördag var i stan på kvällen och hämtade Elin och Kalle 
Elin ska vara här en vecka nu , mysigt 🌸

Dom gick ut sen på kvällen och kom hem runt 3 i natt , jag och Henning  åkte förbi pizza hut och köpte med oss en pepperoni lover hem 


(null)

Nu blir det vila , jag är hängig 

All kärlek // Maria 🥰🥰🥰🥰











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0