4/10

Hej 👋 hur mĂ„r ni ?

Helgen susar förbi som vanligt 


Fredag - lördag hos mamma i Flen 

Vi var och handlade pĂ„ fredagen  och pĂ„ kvĂ€llen Ă„t vi krĂ€ftor 

Jag vart sĂ„ sjukt besviken 

Jag köpte 2 pkt krĂ€ftor , lite dyrare men krĂ€ftorna smakade skit 
Jag ville ha turkiska men dom var slut sĂ„ jag tog 2 olika , kinesiska och spanska 

Fy fan 
Smakade  as

BlÀÀ

Mamma tyckte dom smakade ok men det tyckte inte jag,  500 kr pĂ„ krĂ€ftor 🩞 Ă„t helvete 😂😂


(null)

Mysigt med hundgos 

Ludde ska ligga nĂ€ra hela tiden , gĂ€rna pĂ„ mig och han skedade med mig hela natten 

Gullig Ă€r han men jag Ă€r som sagt inte super galen i smĂ„ hundar 😂😂😂 dom Ă€r speciella , lite hysteriska och bjĂ€fsiga 


(null)

(null)

(null)

    Nyvaken pĂ„ lördag morgon 

Lördag kvĂ€ll sĂ„ kollade vi bara serier och Ă„t gott 
OxfilĂ© & tzatziki 

I dag söndag :
TvĂ€ttstugan 
Jobb
Ica maxi 
StÀda
Lagade 2 matrĂ€tter 

Kyckling i pepparrotssĂ„s  med paprika 
Baconlindad flĂ€skfilĂ© 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


 PĂ„ kvĂ€llen nu har vi kollat serier och alldeles nyss Ă„kte Henning och hĂ€mtade Kalle pĂ„ t- centralen 

Nu ska jag lĂ€gga mig , ny vecka vĂ€ntar med jobb och 3 kp uppdrag 
Ledig lördag . 


Jag önskar er en fin vecka // Maria đŸ„°




Kommentarer
Postat av: Sofia

AngĂ„ende smĂ„hundar, vi har varit stenhĂ„rda med att Meja inte fĂ„r skĂ€lla. SĂ„ det gĂ„r faktiskt att ha en liten hund som inte Ă€r bjĂ€fsig:) Är sĂ„Ă„Ă„Ă„ nöjd över valet av en liten hund! Nu kommer jag aldrig vilja ha en stor hund igen đŸ„°

Svar: Ok skönt för er
Ia None

2020-10-05 @ 09:20:18

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0