Dålig , rens , loppis & fest

Hej på er 

Hängig tjej här ,  känt mig jättekonstig med förkylning en längre tid nu ...

Vart hemma från jobbet , eftersom jag jobbar inom omsorg så tar vi covid test .  För säkerhets skull 😊

I går beställde min chef ett hem test som kom med taxi i dag . Chauffören lämnade testet och hämtade det 45 min senare . 

Man registrerar sitt provrörs nummer på nätet, tar en svalgpinne och guckar runt i svalget och sen drar man runt topsen i en vätska i provröret och skruvar igen 

Svar kommer inom 2 dagar 

Jag är förkyld , hostig och konstig i kroppen och fått något sår på ögat ( inflammation) ? 
Dock ingen feber och ingen torr hosta 


......
Hängig men rastlös ( såklart )  , men tror dock inte på covid 
, tror det är en Bond förkylning 🤧 

Hoppas vara åter på jobbet på fredag 


Jag småpular lite här mellan min sömn
Jag har börjat rensa på uteplatsen 
( förra veckan ) 

Sålt krukor , ute möbler och en trä bänk . 
Slängt 2 säckar med skräp häromdagen 

(null)

 Skönt 


Jag funderar på en stor utflyttningsfest här i maj  för alla som förgyllt våra tidigare fester här och fira de 27 åren här i brandbergen 

Kalle sa , 
-  ja mamma en riktig  trash fest haha  

Vi behöver dock inte förstöra så mycket Hahaha 

Den här lägenheten ska nämligen renoveras så jag behöver inte flyttstäda 

Tänkte en fest bland flyttkartonger och alla måste ha peruk 

En peruk och utflyttningsfest 

Folk får ta med eget dricka så beställer jag hem massa pizza 🍕 

Enkelt men roligt att få ett avslut 

Nu den 3/11 ska vi på visning på en visnings lgh på vår nya adress , då får vi säkert veta mer om inflyttningsdatum ????
Men dom har sagt runt 1/6-21



Annars är det mest lugnt här  hemma 
Så skönt 😍

Jag önskar er en fin tisdag // Love Maria 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0