Håret check ✅

God morgon 

Onsdag morgon , jag startar 9.30  och jobbar till 17.30 

Jag och Henning startade morgonen med en promenad på 6 km 

Nu har vi duschat och jag ska dra om en stund 

I går åkte jag till Pamela efter jobbet , det var fullt hus 

Pamelas kusin Jenny , hennes vän Marit
 ( tror jag hon hette ) 😂  och Inger kom förbi 

Mysigt 

Massa surr och fika Medans Pamela fixade mitt hår 


           FÖRE :


(null)

(null)


              EFTER:

(null)

(null)


(null)

    Alltid lika  nöjd //  tack sötis 


I dag och i morgon är det fullspäckade dagar 
På fredag jobb till 12 sen lacka om mina naglar sen ledig till tisdag morgon 😉😉

Jag önskar en fin onsdag //  Love Maria 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0