Jobb, svinet och bil

Hej på er 

I dag gick jag åter till jobbet , nu är jag på banan igen 
Jag har lite ont i örat fortfarande 😕 och trött 💤 

Efter jobbet så åkte vi till restaurang  

Det arroganta svinet 

som ligger i jordbro industri område , jag har bara hört bra om det stället ........Men 
Jag vart inte imponerad 

Rökt & grillat och dyrt 

Henning åt revbensspjäll med Mac & chees 

Jag tog kalkon burgare med Mac & chees 

Blääää 

(null)

  På burgaren var det någon stark senapssås och starka  jalapeños 
Inte min grej 😌😌😌


(null)

2 luncher  blev 350 kr ,  alldeles för dyrt 

(null)

(null)

(null)


Ja ja  nu har vi testat det som alla pratar om 

Har ni varit där ? Om , vad tyckte ni ? 

När vi var klara där så åkte vi och tittade på bil , jag vill ha en liten mindre bil , bensin, automat och helst inte röd .  🤣🤣🤣

Audin A4 som vi har nu är lite för törstig och stor . 

Mycket krav .....  svårt att hitta en runt 100.000 som är min budget 

Vi tittade på en Audi A3 i dag 
99.000 kr men när vi provkörde den så betedde den sig skumt och det rasslade i höger dörr och jag är allergisk mot ljud 

Bilfirman sa att dom skulle lämna in den på verkstad och åtgärda felet men det kändes inte ok så vi sa nej 

(null)


Annars älskade jag bilen , modellen  och inredning och storleken 

Ja ja sökandet fortsätter 

Är lite sugen på Volvo v 40  och golf mm 
Vi får se vad det blir ? 

Vi avslutade dagen med handling och nu ligger vi i soffan 

I morgon ska vi äta middag med MoS gänget  och gå till kyrkogården och kolla alla ljus 🕯 

Jag önskar er en fin fredag // Maria 🥰


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0