Måndag check ✅

Halloj 

Hur mås ? 

 Här är det toppen , en jättebra dag på jobbet , fått massa gjort och även en ny klient som jag ska träffa på onsdag . 

Kalle har kommit hem , jag hämtade honom på  hans jobb när jag var klar i dag . Alltid mysigt att få hem honom !

................

Vad har jag pysslat med da ? 

Lördag var en härlig dag här hemma och lite måsten som veckohandling mm. 

På söndagen  jobbade jag på fm 
Jag var i Tyresta by med min klient . Det var en magisk morgon därnere 

(null)

(null)

(null)

(null)

 När jag kom hem så mötte vi upp Max och barnbarnen, vi hängde i parken och sen blev det glass och fika hos oss 

(null)

   Våra älskade bästa gulligaste ungar 

(null)

(null)

(null)

       Farfar Henning & Linton 💙💙

....................

I dag fick vi brev från våran nya hyresvärd, vi ska på 1:a visningen av lgh den 3/11 
Nu händer det grejer 

Vi kommer dock bara få se en visnings lgh 
( inte vår ) men vi får ändå en känsla och vi har chans att ställa frågor ) 
Det ska bli jätte kul 😃


I morgon äntligen ska jag fixa mitt hår 

Det ser hemskt ut just nu , den 11/7 var jag där sist 
3 månader sedan  och jag har utväxt delux 

(null)

(null)

Lägger ut före och efter bilder i morgon . 

Nu är det jobb hela veckan 🤩
Sen Pamela i morgon 🤗
Fixa naglar på fredag 💅🏻
Hotell och fest i Djursholm på lördag 🍾

Ledig lördag - måndag ( 3 days) 


Nu ska jag tömma diskmaskinen 

Lev väl och va rädda om varandra 🥰🥰🥰
// Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0