Måndag den 19/10

Hej vänner 

 
Nu var det ett tag sen !!

Jag har ledigt i dag så nu tänkte jag skriva lite om dom senaste dagarna 

Torsdag & fredag jobb 
I torsdags fick jag den bästa nyheten ever 

Jag fick ett sms av min chef att hon ville att jag skulle ringa henne vid tid . 

Jag kunde bara tänka mig att det handlade om 1 sak 
Mitt vikariat går ut i dec , då har jag varit där 1 år .. så kanske att vik skulle förlängas 

Men det var bättre än så .

Hon sa att hon, alla kollegor , samordnarna , klienter , handläggare är så nöjda med mig 

säger att jag sprider glädje i personal gruppen , 
Att jag ändrat dynamiken på jobbet mm
Alltid positiv och glad och bryr mig om andra 
Osv 

tack tack tack . Bara fina ord 
Så hon ville inte förlänga vik utan  hon ville anställa mig på FAST tjänst  och höja min lön 

Hon va rädd att bli av med mig . 

Jag börjar typ grina , fatta va Nice 
Fast tjänst , sån trygghet på ett jobb jag älskar .
Från 1/11 är jag alltså fast anställd med bättre lön , jag tyckte redan jag hade bra lön men tack tack ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mitt liv är bra nu :

Inga skulder 
Ny lägenhet 
Fast jobb 
En jävligt fin man 
Hela min familj som jag älskar 

Nu leker livet 😀


Men  en bra nyhet  höll inte hela Dan 

Från den  glada nyheten till att få en sämre nyhet 

Max mådde jättedåligt , yr , kunde inte stå på benen , kräktes och mådde skit så han fick åka ambulans in till sjukhuset 
Max har inte mått så bra sista tiden 

 Dom kan inte riktigt säga vad det är , men alla prover såg bra ut och det skulle ta 10 timmar på SÖS innan dr skulle komma och prata med Max så han valde att bli hemkörd 

Jag personligen tror att Max har gått in i väggen 
Han jobbar mycket och har massa ansvar på jobbet och mycket har hänt på privat front sista året och allt kommer i kapp nu så jag tror  att det blivit för mycket 
Han har jättesvårt med ljud 
Ljuskänslig , trött , yrsel , illamående mm svårt att fokusera . 

Ja ja   Nu ska han vila några dagar . 


Fredag . Jobb och Olivia kom och hängde med oss och sov över 
Alltid lika mysigt 

(null)

(null)

(null)

(null)

Olivia älskar det rosa trädet på väg upp mot bb c 

Jag lämnade hem henne på lördag morgon 

På lördag var det dags för party 

Jag och Henning skulle bo på Danderyds gästeri, jättefint ställe lite bakom Mörby c 

(null)

(null)

(null)

(null)

Underbart ställe , vi fick komma dit och checka ut när vi ville och det var perfekt . 
Vi festade till tidig morgon och sen kunde vi sova till 15.30 . 
Perfekt 
Vi checkade ut efter 16 


Vi skulle på fest i Djursholm hos Micke och Estelle 
Vi kom dit 18 och lämnade ca 02 sen festade vi vidare med skumpa till morgon kvisten 

Jag har inte en aning om hur mycket skumpa jag drack men säker 4 flaskor själv så i går var magen sur 😂😂😂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Vi köpte en stor bukett blommor till Estelle och Micke fick våran Gin Mackmyra fat . 

   Tack för en rolig fest 🎈 

(null)

       Avslutar med en bild på dom bästa 

       Olivia                       Linton 

 I dag blir det tvätt 🧺 och lite fix

I morgon är det jobb igen . 

Love Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0