Mat och onsdag

Hej på er 

Onsdag redan 

Jag sitter just nu hos Kristian och jamen  på 
vi vet bil .....

(null)

 Dom är mina hjältar ,  dom ställer alltid upp. 

Just nu vill jag kolla upp partikel filtret , den piper i bland och problemet är att audin körs bara i korta sträckor nu när jag har bilen 

Audin vill egentligen köras fortare och lite längre sträckor och mina korta sträckor mellan klienter gör att partikelfiltret sotar igen 

Nu ska dom tömma lite och kolla med datan va den har att säga 

Måndag -i dag har jag jobbat , i går hade jag även KP 
Vi har ätit god mat  både hemma och ute 

I går bakade Kalle en frozen cheesecake som vi fikade upp i dag när alla slutade jobbet . 
Mysigt 

Det vart fika innan middag 😂

(null)


   Kalles  cheesecake, Kalle har blivit duktig på matlagning och nu bak.   Me like 


(null)

  I går åt jag världens godaste paj . 

(null)
 
 Middag häromdagen 
Potatis och fläskfilé med bacon 


(null)

I går skulle vi äta tacos , vi har inte ätit tacos  på minst ett halvår 

Det var inte alls var jag var sugen på 
Tacos är så jäkla trist och överskattat 

Nu tar det nog 1-2 år till innan jag äter det , tacobar är en helt annan sak
😂😂😂
Ja ja 
Jag fick i mig 2 skal 


(null)

     Våran  fina kille  Linton och fina Olivia  kom ju över  i dag , så mysigt att få gosa med dom en stund 

Torsdag  jobb 7.30-18.15 sen kp uppdrag 
så Hemma sent 

Fredag - slutar jag 13 
Fredag  - Myskväll 
Lördag  - ska vi hänga med familjen i en park och gå  ut och äta 
Söndag - jobb 

Tisdag veckan efter till pamela och fixa håret 

Helgen efter ska vi bo på hotell och så blir det fest i Djursholm🍾🍾 ledig 4 dagar 
Tjoho 



Va rädda om er , nu ska jag surra med grabbarna  ❤️

Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0