Onsdag

Hej 

Hur mår ni ? 


Jag Fick svar redan i dag på covid testet 

Ej Covid som jag trodde , en jädrans 
Bond förkylning bara  / influensa ?? 


(null)


Skönt 

Hoppas jag kan jobba på fredag 🤧🤧

Vi har precis ätit middag 
Jag , Elin , Kalle och H .

Det vart fiskgryta med räkor och potatis 

Kalle har jobbat och övningskört innan .

Vi  ( jag och H ) har bara legat på soffan och Elin har pluggat hela Dan 
( hon pluggar till civilingenjör) 



Fick bild av Sandra i dag på Linton när han har overallen på sig som vi köpte i födelsedagspresent 

(null)

(null)

Så fin 💙


 Jag har vilat och legat mest still sista dagarna så det kryper i kroppen , jag  har inte direkt någon ork men jag ska försöka städa ur Hennings stora klädgarderob i morgon 

Slänga ut allt och skura hyllor, tvätta upp kläder med sköljmedel, vika snyggt , skura golven 

Tar före & efter bild om lite den energi kommer fram. 


Jag har inredningsknarkat hela Dan 

Bestick , mattor , tallrikar , lampor , tyger 

Tror jag har ändrat mig om sofftyg , först ville jag ha mörk blå mer åt blågrå  men nu vill jag nog ha guld nougat 

(null)


Typ åt detta  håll ?? 

(null)

  Soff färgen och lampan på väggen pratar med mig 😛😛

(null)


(null)

   Älsk på denna  bordslampa 


(null)

 Min nya fina , elefantöra 🐘 Sandra har planterat den åt mig 


Nu ska jag vila vidare // all kärlek 💕 

Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0