Senaste dagarna 🌾


Hej 

Lördag igen , veckorna bara springer i vĂ€g 

Jobb onsdag - fredag 

Matlagning , tvĂ€tt och massa annat shit man alltid gör 

(null)

(null)

 Vilken skillnad pĂ„ krossade tomater och krossade tomater 🍅 
Mutti var 100 gÄnger godare Àn ICAs krossade tomater !!!
 
KöttfĂ€rssĂ„sen var den godaste jag gjort ever 




Mys hemma i gĂ„r , en jĂ€tte  mysig kvĂ€ll med god mat , serier och godis 🍭 

I dag lördag sĂ„ hĂ€mtade vi lillgrodan kl 9.30 
Hon hĂ€ngde med pĂ„ en shopping tur 

Vi var pĂ„ rusta , Mio möbler, mc Donalds och Ica Maxi . 

PĂ„ rusta fick Olivia en stor pyssellĂ„da med julpyssel och vi köpte hygienprodukter, julgranskulor och maskindiskmedel mm. 

PĂ„ Mio drömde vi oss runt , Olivia hjĂ€lpte oss att vĂ€lja möbler 
I dag hittade jag en ny fĂ€rg vi kanske vill ha pĂ„ soffan , lite grön aktig . Super snygg i butik men svĂ„r att fĂ„nga pĂ„ bild 
Den skulle bli snygg 



(null)


Snygg  spegel och jag Ă€lskar mattan ni ser . 


(null)


      FĂ€rg namnet , Nordby emerald 

  (null)

    Olivia  pĂ„ G 

(null)

  Vi stĂ„r kvar pĂ„ soffan Friday men avvaktar till julrean som startar  23/12 
Förra Ă„ret var soffan nedsatt 50% 

(null)

  HĂ€rlig  grön  fĂ€rg 


(null)

    Snyggt  trĂ€bord ( soffbord ) 


(null)

(null)

     Min Ă€lskling 🌾🌾🌾🌾

Ett soffbord med lĂ„dor Ă€r ett mĂ„ste 

(null)

(null)

  Olivia  fick vĂ€lja Ă„rets julgranskulor, i Ă„r blir det en vit och rosa gran 
Yeeeeeee 🌾🛍


(null)


Coola  lampor ,  jag vill ju inte ha sĂ„nt som alla andra har , jag letar lampor pĂ„ olika lamp sidor 

Denna  lĂ„nga vĂ€gglampa Ă€r en tanke 
Jag gillar industri kÀnslan

Nu Ă€r vi nyduschade , vi ska fortsĂ€tta pĂ„ vĂ„ra serier 

I morgon jobbar jag och sen ska vi hĂ€nga med M & S  i nĂ„gon park 🙏


Jag önskar er en fin lördag 

// Love Maria ❀


 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0