Torsdag 22/10

Hej 

Hur mås ? 


Här är det bara det gamla vanliga ♥️

Vad har hänt : 

Skrev på mitt nya anställningsavtal i tisdags 
🙏🙏
Jobb 
Hemma fix 
Vila

(null)

 Kycklingfilé med salami och prästost och pesto pasta med ruccola 

(null)

(null)

Omelett , en favorit till lunch 

Några matbilder från de senaste dagarna 



Korv i ugn med lök, rödbets och smörgåsgurka  blandning med chilisås och hemmagjord mos 




Det händer inte jättemycket nu framöver mer än att Max fyller år och Lintons dop 


Vi vill typ jobba och spara pengar just nu  ,
 nu kommer julen , sen kanske en resa till våren och flytten 

Känner mest för att mysa hemma .

Jag längtar till julledigheten

 ( 12 dagars ledigt )  och då kommer jag ändå spara  sem 3 dagar till nästa år . 

I dag hade vår Olivia halloween fest på förskolan 
Så himla lycklig och glad 

(null)

Bytte naglack i fredags 

(null)


Ja ja   Gud vad jag  hoppar i texten , Hahaha inte ett dugg motiverad att  blogga just nu 
Noll energi 🤔 till det 

Vi ses snart igen // Love Maria 🌸




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0