Torsdag , tvätt & rens

Halloj 

Sista dagen som sjuk , i morgon har jag frisk skrivit mig . Lite trött fortfarande men inte snorig och hostig . 

Jag sov till 7.30 i morse , omg va länge 

Vi åt frukost och sen började jag med operation garderob 

Jag slängde ut allt från H garderob 
Skurade alla hyllor , tvättade ca 60 tröjor 
Vek om snyggt och gjorde om på hyllorna . 

Dammsög, Dammade och torkade golven 

Jag fick in resväskorna i garderoben oxo 
🙏

Snyggt , rent & fräscht 

Det vart 10 maskiner med tvätt och 4 torkningar i torkskåp   För att få allt torrt 



Före : 

(null)


Nedan , Efter :

(null)

 La ut en hel del på loppis , 3 saker är redan sålda 

Jag rensade även i skåpet under köksbänken 

Massa krukor , , gryta och bålskål mm säljes 
Bålskål och gryta sålt i dag 👍

Me like 

(null)


Allt  jag säljer går in på vårt möbelkonto 👍till nya lgh 


Nu ska jag göra en köttfärssås , duscha och vila 

Må bäst hörni //  Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0