Bild bomb på Linton & söndag

Hej 

Nu var denna helg över , jag hinner knappt blinka 

I dag vart det Tyresta igen vid 6.30 , det var många som tältade längst vägen , jag räknade till 10 tält .....  usch   Tälta är inget för mig , dom som står utanför tälten ser kalla och trötta ut 🤣🤣
Det måste vara rått på natten  ⛺️ 

(null)

 Det var sjukt vackert på sjön i dag , som en tavla , spegelblankt 


När jag kom hem så började jag matlagning 

Jag gjorde 3 rätter eller 2.1/2 kan man säga då den ena är till morgondagens middag 

1) biffstroganoff
2) makaronilåda 
3) äggsås  

Äggsåsen ska vi ha i morgon till torsk och potatis 

I dag åt vi biffstroganoff 

(null)

(null)

(null)



 
Här nedan kommer en bild bomb på vår fina Linton 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Fina Sandra & Linton 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Här nedan är lillgrodan Olivia på 🌻 solros fältet i Barkarby 

(null)

    Mina  älskade  barnbarn 🌻🌻🌻🌻


Vid 11.30 i dag hade jag promenerat , lagat mat, dammsugit och duschat ...  så himla skönt att ha allt klart ✅ 

Denna helg var jag ledig , jobbar nästa helg 

Veckan som kommer :

Jobb måndag - fredag 
Nästa helg ska jag och H ut en sväng på fredagen 
Lördag har Linton Kalas , han fyller 1 år 🎈 
Söndag jobb- 2 kp uppdrag 

Lintons present check ✅ 

Nu ska vi kolla film och äta äppelpaj 

All kärlek // Maria 🌻💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0