Dahliaträdgården / nacka

Hej på er 

Vilken härlig lördag 

Jag började morgonen i Tyresta by 
Jag åkte ner 6.30 
Fridfullt och sjö rök på vattnet , det kan se lite spöklikt ut när den tar sig fram på sjön 

(null)

(null)

(null)

(null)


 När jag var klar där så åkte jag hem och duschade och hämtade H .  Vi åkte och handlade lite frallor mm och sen åkte vi till
Svärföräldrarna i Nacka 

En jätte mysig frukost med massa surr 

(null)

  Svärmor som syr dessa fina 🌸

(null)

(null)

  Vi fick Gin av svärfar , han har investerat i Mackmyra gin ( fat ) 

50 % och kostar ca 350 kr flaskan  

Tack 🙏 

Dricks helst ren med lite vatten 💦 

(null)

   Fin utsikt från Finnboda 

(null)

(null)

   Svärmors gulliga  sy skapelser 



Efter nacka så mötte vi upp Max, Sandra, Linton, Nomie , August och Olivia i Enskede 

Enskede parkens trädgårdscafe 

Vi var på Trädgårds cafét och Dahlia-trädgården , vi fikade , tittade på hästar , tittade på Dahlior och mös i solen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

     Gangster 


(null)

     Bästa   


(null)

     Mina 💙💙💙♥️♥️♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En riktigt härlig dag med familj och sol ☀️ 

Nu är vi hemma , tvättstugan och korv med bröd till middag 🍽 

Lite mör efter dagen //  
Love Maria 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0