Härlig fredag

Nu är det helg 🙏🌸 ☀️ 

Jag startade fredagsmorgonen med en promenad i tyresta by 

Alltid lika fridfullt och skönt , riktigt bra att starta arbetsdagen efter promenaden , pigg i huvudet 😋 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jobbet gick bra , jag slutade 12.30 

Då åkte jag hem och gjorde lite fredags fint , städade , tände ljus och förberedde middagen och sen tog jag en skön dusch 

Nu är kl strax 18 och vi har ätit fläskkotlett med stekt potatis och pepparsås och sen äppelpaj och vaniljsås till efterätt 

Nu är jag sådär mega mätt och sömnig 💤 

(null)

(null)

    Smutt 


I morgon ska vi äta frukost i nacka och sen ska vi ta en härlig promenad längst vattnet mot slussen och Danvikstull 

Jag önskar er en fin fredag , på återseende 

//  Love Maria 🌸🌸🌸💕💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0