Inredningsknarkar & kort

Hej 

En mysig dag hemma ( igen ) vill bara vara hemma just nu . 

Jag har plockat lite hemma . Jag har gjort en skinksås .  Jag har plockat ur foto hyllan och gått igenom bilder ,


Jag har lovat Max att hitta  lite bebis bilder på honom !
men jag  hittar inte så mycket bilder från den tiden då Max var bebis , men från när han är 3 år och uppåt finns 
 ( 1994) kommer det mer bilder . 

Jag ägde kanske inte en Kameran ?? 


(null)

Jag,  min mamma , Henning och min styvpappa Hasse när vi var på Cypern 1997 

Vi var 28 år gamla , lika gamla som Max och Sandra  är nu! 


(null)

     Min fina älskling , 1997 
Sista gången H hade frisyr sen har han haft mindre hår och kört rakning sen dess 👍😂

(null)

    Max 


(null)

 Jag och Max 


(null)

   Dagens  projekt 

(null)


     Kalle &  pappa Henning 

(null)

     Kalle   Och   Max 


(null)

     Max som bebis 


(null)

    Max  

(null)

   Jag och killarna  1998 


(null)

    Jag, Henning och killarna i Turkiet 
   14 dagars semester  1999 

Kul med massa minnen ......

————

Nu till mitt stora intresse just nu !! 


Inredning 

Jag inrednings knarkar 

Det finns så mycket fint 

Jag följer massa bra inrednings sidor på instagram 

(null)

(null)

(null)

(null)


   Vill ha den här i köket 

(null)


   Roliga idéer 

(null)

Älskar allt det mörka i möbler  ....

(null)

(null)
(null)Vill ha allt nytt , handdukar , gardiner , mattor, sängkläder , lampor, tallrikar , glas, mattor   och möbler ....


Roligt men dyrt 😂😂😂😂


Jag önskar er en fin torsdag // Maria 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0