Lördag den 12/9

Jaha !!!    Nu har nästan halva september gått och detta är min sista lediga dag efter semester och helg . 
Det känns kul att börja jobba igen , saknar
Mina klienter 


Nu har jag 7 semesterdagar kvar och dom tänker jag ta i jul 

 

Jag jobbar i morgon -  KP x 2 

I går åkte jag i väg på lite ärenden på fm 

Jag handlade , slängde grovsopor, jag var på port 73  på apotek och Kappahl.

Jag köpte en härlig Teddy / Freddy jacka 

(null)

Så mysig och superskön jacka 

Jag tankade bilen och handlade lite gott till kvällen 

Vid 17 tiden körde jag in Kalle till stan , han skulle  Möta Elin där som kom från Uppsala  och sen skulle dom ta tåget tillsammans från Sthlm till Göteborg . Dom ska på kräftskiva i dag hos Elins kompis ,  Elins pappa kör hem dom  till Sthlm och Uppsala i morgon söndag ! 

På vägen hem från stan så plockade jag upp Olivia , hon ville sova här . 

Vi åkte först hem hit och åt middag och sen gick vi ut i parken och lekte innan vi mös ner oss i soffan med pyjamas och filtar 

(null)

Vid 20.20 tiden somnade hon gott efter vi läst saga och lyssnat på Alfons 

(null)


(null)

(null)


 Jag har ju Storytel . 169 kr/ månaden , det är  värt varenda öre 
Jag kan inte leva utan mina ljudböcker 

De senaste böckerna jag lyssnar på är 

Familjen 
Gift med maffian och nu lyssnar jag på berättelsen om Kevin fallet 

Jag föredrar  självbiografi och real shit 



(null)


    Somnar 💤 till min ljudbok varje kväll 

Vad händer i dag ? 

Jag ska dammsuga och torka golv 
Tvätta kl 15 . Lakan mm
Jag ska gå igenom kylen . I dag blir det rester då vi har massor i kylen från dom senaste dagarna och så blir det matlådor av resten .

Jag ska ladda min jobb telefon och kolla hur kommande vecka ser ut . 

Osv   Osv  ......

Jag önskar en fin lördag 

Maria 🌸🌸🌸











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0