Onsdag 16/9-20

Tjo 

Hur mår ni ?

Här är det toppen , mycket bra dagar på jobbet , personal möte i tisdags och mycket positiv feedback från min chef🙏

Nya klienter och i dag onsdag hann jag med massa administration, en Genomförandeplan, ringa samtal , gå igenom alla mina 17 klienters akter och uppdatera Info mm . 

I morse innan jobbet tog jag en mysig promenad i Tyresta , 6 km 

Jag mötte endast 1 människa i skogen 

(null)

 Jag saknar Sune  på mina promenader 🐾🐾


(null)

I måndags hade jag en lunch date , vi åt på pizza hut 

I morgon bitti ska jag och Renee äta tidig frukost ihop på bagarstugan innan min 2:a klient 
Dom öppnar 7.00

(null)

Ätit god mat i veckan också , fast vi äter alltid god mat 😀

Stekt fläsk med löksås 
Lövbiff sås till spagetti , ( favvo i repris ) 

I kväll blev det rester på fläsket , inte mig emot 😋
 
Kalle kom hem i söndags kväll från Göteborg och han drog till Elin i Uppsala i dag tills på söndag ,  det är  bara en tidsfråga innan han flyttar ,   Han söker jobb förfullt 


I morgon torsdag har jag min längsta dag 
7.50-18.15 
Men sen blir min fredag  desto kortare 👌

Jag ville bara kika in och säga hej 

All kärlek 💕 Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0