Onsdag 9/9 och mest surr

(null)


Hej 👋 

Är allt bra ?

Först vill jag gratulera Christina / Tina som fyller Ă„r i dag ,,,  grattis tjejen 💕🌾💕🌾
...............

Just nu pysslar jag lite hĂ€r hemma , Ă€r inte pĂ„ topp men försöker göra nĂ„gon nytta .

Förra veckan pĂ„ torsdagen och fredagen sĂ„ kĂ€nde jag mig hĂ€ngig och pĂ„ lördagen slĂ€ngde jag i mig nĂ„gra Alvedon för att vi skulle ha gĂ€ster  och sen var det bara att parta pĂ„ đŸ„‚

Jag drack bara 8 Ă¶l och en cider i lördags sĂ„ jag var inte jĂ€tte bakis pĂ„ söndagen men i mĂ„ndags nĂ€r vi var pĂ„ Mall  och handlade med Olivia sĂ„ kĂ€nde jag mig sĂ€mre , trött och lite snorig och öm i kroppen 

Bakslag frĂ„n veckan innan ! 

I gĂ„r och i dag har det blivit soff lĂ€ge ! 


Egentligen Ă€r de det hĂ€r jag behöver .  Vila och ligga still och ta dagen som den kommer och inte tĂ€nka pĂ„ sĂ„ mycket  !!

vi kollar mycket tv & serierđŸ„°

Trots att jag kĂ€nner mig hĂ€ngig sĂ„ kan jag INTE bara ligga still .  I gĂ„r kvĂ€ll  drog jag ut allt ur mina 4 garderober ....   fy fasiken va klĂ€der jag har . 

Jag la undan alla sommar klĂ€der , kollade igenom vad jag kommer anvĂ€nda mest nu till hösten ,, jag hĂ€ngde in alla mina klĂ€nningar i en garderob . 

Jag vĂ„gar inte ens skriva hur mĂ„nga klĂ€nningar jag har ...... 

jag slÀngde en kasse med klÀder och smycken

 jag fick Ă€ven ihop 1 kasse med smink och en kasse med halsband som Olivia ska fĂ„ som hon kan leka med . 

Va fasiken ska jag stoppa alla klÀder nÀr jag flyttar nÀsta sommar dÄ vi endast har en klÀdgarderob i nya lgh ?

Henning har lika mycket klÀder som mig ...
😯😯

Vi fĂ„r köpa mer garderober och göra en större utrensning kanske . Lyx problem 


I dag har jag tvĂ€ttat och varit och handlat och nu ska jag skala potatis , det blir fisk till middag 🍮 

I morgon tĂ€nkte jag ta tag i vĂ„rt foto skĂ„p 
Vi har en stor dubbel garderob i hallen med ytterklĂ€der och pĂ„ ett hyll plan har vi massa kort som ska kollas igenom och sorteras . 

Det kommer ta ett tag men det Ă€r nĂ„got jag skjutit upp lĂ€nge 🙃

Varför inte pyssla med sĂ„nt hĂ€r nĂ€r man bara skruttar runt  hĂ€r hemma i pyjamas . 

Jag njuter faktiskt lite just nu , regn ute , tĂ€nda ljus och god middag vĂ€ntas , 
Livet Ă€r Ă€ndĂ„ jĂ€kligt bra 🙏💕

Jag har precis pratat med mamma , hon har namnsdag i dag .  Vi ska ses snart framöver och Ă€ta krĂ€ftor 🩞 lĂ€ngtar verkligen efter krĂ€ftor . 


Jag tĂ€nkte avsluta med dagens vill ha 


(null)

Dessa  snyggingar , kan vara snyggt med röda adidas  till hösten , jag har bara vita sneakers 


Ja ja ,  mĂ„ste köpa present till Linton ocksĂ„ som blir 1 Ă„r den 26/9 
SĂ„ vi fĂ„r se om jag köper bĂ„da 😝😝😝

NĂ€ nu ska jag sluta surra //  Love Maria đŸ„°
















Kommentarer
Postat av: Thina

Men tack fina gulle du, för att du hedrar min dag pĂ„ din blogg ❀❀❀

Svar: 😍😍😍😍😍😍
Ia None

2020-09-09 @ 18:42:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0