Onsdag den 23/9-20

Hej vänner 

Hur är det med er ?  Njuter ni av vädret 

En bra vecka hittills 🙏 allt flyter på 

Måndagen jobb  och lite annat  bla. fix med naglar 

(null)

   Det vart höst lila med lack och glitter lack 

 I tisdags jobb och P- möte 

Samtal med högsta chefen , det ser ljust ut i framtiden , jag har ju vik till i dec men hon vill ha mig kvar så hoppas hoppas 
Hon ska dra i alla trådar 


Sen fick vi börja med nya combine i tisdags 
( vårt journal system ) 

Dom släppte sin release i måndags , 
Det är massa nytt att lära . Genomförandeplan görs i combine classic ( gamla ) och journaler,  Mail, beställningar  och klient info i nya . Ish...


Jag har varit i Tyresta i måndags morse och i morse 
Promenader för själen 🙃

(null)

 Mitt andningshål 🙏🙏


(null)

(null)

(null)

(null)

 Coola spindelnät 🕸 

I dag vart det jobb och lunch med fina Kattis , min fd kollega 
Jättekul att träffa henne igen 

Jag åt lax med pesto spagetti 

(null)

  Efter lunchen åkte jag till kontoret och jobbade samt  hämtade 2 beställningar som jag ska fixa i morgon torsdag och fredag 

När jag kom hem vid 15 tiden idag så städade jag , dammsög och torkade golven , bytte rent alla sängkläder, tvättstugan , hjälpte H med lite administration och skalade potatis 

Vi ska äta biffstroganoff och kokt potatis 🥔 till middag 

Snart blir det serier och mys , jag ska bara hämta det sista i tvättstugan 🧺 

Jag tänkte avsluta med 2 bilder !

En på Sandra när hon var liten  och en på min oliv 

Kolla va lika dom är 😍

(null)

  Sandra  som liten 🌸💕

Nedan 

Olivia som liten 🌸💕

(null)

 Olivia har dock Max kines ögon 👀 

Älskar lillpluttan , vi pratade i telefon i morse  hon är så sjukt gullig när hon säger 

- hej farmor 
Mitt hjärta smälter 


På lördag fyller vår favvo kille 1 år 
Tänk att Linton redan är 1 år , vad hände liksom ? 

I veckans Haninge tidning har vi satt in en grattis annons till honom på 1 års dagen


Fotar den sen 😜😜

Nä nu ska jag köra på // Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0