Onsdag sista september

Hej 

Jag sitter i soffan och väntar in start tid 
Jag drar mot V-H kl 8.30 

Henning ska strax köra Elin till T-centralen 

Veckan har bestått av jobb, jobbade söndag och nu måndag- onsdag , dagarna springer i väg

APT och APU i veckan 

(null)

Arbetsplatsundersökning 

(null)

      Arbetsplatsträff 

(null)

   Administration 



I går vart det lite shopping på lunchen !
jag köpte ett par svarta byxor och 2 kashmir tröjor 

En mörklila och en ljusblå, den ljusblå är lite finare med strass knappar och krage 

Krage på tröjan är stort igen 

 Vi ska på fest i Djursholm den 17/10 så då blir det nog den ljusblåa tröjan 👌

Nu väntas jobb i 2 dagar till sen ska jag äta kräftor på fredag kväll med mamma 

Som jag längtar efter kräftor 🦞 

Jag ska ha ett eget paket , har ni ätit kräftor i år ?? 

Kan ni rekommendera några bra ? 


Hoppas ni får en fin onsdag //  Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0