Senaste dagarna & semester

Hej finisar 

 Här har det inte funnits tid för bloggen 

Fredag- mys hemma 

Lördag - fm var vi på maxi och biltema 

Vid 14.30 kom lite gäster hit , vi var väl 13 st totalt . 
Gäster gick och kom under dagen och kvällen 


Jag beställde mat via catering firman 
S.W.A.T 
Det är Anna och Klas som har den firman och jag har använt mig av dom tidigare, 

Så himla skönt att slippa allt stök 

(null)

(null)

 Tack Anna och Klas 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Den här tiden var det ganska lugnt 
Mest Henning som var i gasen 🥳😖


(null)

(null)


Min älskade H vart duktig rund under fötterna 

det var nog 2:a gången på 28 år som jag ser han så här full och första gången bröt han benet ( jag tror det  det va 1995 ) 
Och nu var det dags igen ( 2020 ) 

Han var duktigt jobbig 😂😂😂 och på natten rasade han ner från sängen och flyger in i elementet och landar på vänster arm 

Vi somnade om efter att han sagt att det gjorde lite ont i armen ,  sen skulle han gå upp på toan och halkar på en handduk och rasar igen ,  han pep lite och somnade om En stund 

Vid 5.30 klev han upp och ringde Max , han misstänkte att armen hans var bruten så Max körde in honom till SÖS / Rosenlund 
( jag kunde inte köra ) 

Där röntgades han och armen var bruten strax över handleden 

Så går det när man dricker vodka från 12 på Dagen till 2 på natten 
1.2/2 L vodka tog han själv konstaterade vi dagen efter 
Galet 🤔🤔😃😃🤣🤣

Ja ja   Hoppas INTE sandor & Jossan vart bortskrämda nu   Hahaha 😂😂😂  alla andra känner ju gubben och vet att han tar mer plats än vanligt  när alkoholen talar 😍
O la la ......

Vi började ju vår semester i dag och den kunde ju ha startat bättre , Henning har ont såklart  och lite kinkig 

Söndag - I går vart det lite städ hemma och en lugn kväll 
Jag tror vi somnade kl 21 🛏 
Skönt 


Måndag - Jag hade ställt kl på 4.30 i morse 

Jag hade lovat att hämta lilleman på 
t - centralen 5.22 i morse och sen köra honom till jordbro och dagab 

Sen hämtade vi Olivia 9.30 i morse för att ha en shopping dag med henne på 
mall of Scandinavia 

Hon fick lite små presenter när hon fyllde år den 8/8 men den stora presenten var att hon skulle få välja en prinsess klänning eller valfritt på Disney 

Det vart en blå jätte vacker prinsess klänning och ett Penn fodral med massa pennor i 
( självklar rosa )

Sen fick hon köpa en paljett jacka  på H & M 
( se bild ) 

(null)

(null)

(null)

(null)

     Yoghurt mustasch 


Till Linton köpte vi en dun väst 💙

Sen åt vi på Max ( hatar Max Burger) så fattar inte varför vi åt där ....  bläääää

Blir alltid lika besviken ☹️ 

Efter shopping så frågade jag Olivia om hon ville hem till mamma eller följa med oss hem en stund och hon ville med oss hem , jag lämnade henne runt 14.30 för då skulle jag vidare och hämta Kalle på jobbet .

Han och jag gjorde några små ärenden och nu är vi hemma och precis ätit middag 

I dag blir det lugnt här hemma . 

I morgon har jag göra massa måsten och sen hoppas jag att onsdag - söndag blir lugna 


FRÅGA TILL ER???


Någon som har kontakter  i Uppsala ??  
Kalle söker jobb där , vet ni något ???

Lager ? Butik ? 
Han har alla truck kort och håller på med sitt körkort . 


Nu ska jag sträcka ut mig på soffan , trött som
Fa........


Love Maria // 💕💕💕💕💕














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0