Söndag kväll

Nu ska jag strax krypa i säng / trött tjej 

Tvättade på morgonen sen jobbade jag med kp uppdrag x 2 . efter jobbet vart det storhandling för veckan 👌

När jag kom hem så gjorde jag en mega stor kastrull med gulasch 

Den vart så sjukt god

Jag gjorde soppan  på 2 kg fransyska , 2 kg potatis , 4 paprikor , 4 lökar  massa vitlök och mycket mer , till det köpte jag grekiskt lantbröd 

Det vart även en lövbiffsås inför veckan men den gjorde jag i går kväll 


(null)

   Här är  inte soppan/ grytan riktigt  klar 
   Men Ack så gooooooood den vart !!!!



(null)

       Mmmmmmm, gårdagens middag 


Jag satte mig i soffan runt 16 tiden och slappade framför tv:n och nu är kvällen slut 

Vad har ni haft för er // Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0