1:a kalaset själv

Hej vänner . 

I dag är en stor dag , en väldigt stor dag 

Olivia var bjuden på ett kompis kalas som hon var på helt själv utan sina föräldrar 
Det är stort . 
Det var hennes bästa kompis på förskolan som fyllde år . 

3.1/2 år och går på kalajs själv . 
Heja 
(null)

  Sötaste lilla prinsessan ever . Vi pratade efter kalaset lite snabbt . Hon sa att det var jättekul, att det hade varit en trollkarl där och att dom åt pannkakstårta.   

Åååå va kul för lillgrodan ☀️

Medans hon var på kalaset kom Max och finaste Linton hit på en snabb fika 

(null)

(null)

 Bilderna ovan är från i dag här hemma 

 Herr blåöga😘


Bilden nedan är en bild Sandra tog i går fredag 
💖
(null)

Lördag :
Vi har mest hängt hemma i dag . Vi startade lördags morgonen med en promenad . 
Mysigt ( lite kallt dock ) 

Vi skulle ha åkt till mall of Scandinavia men vi pallade inte . Vi ville bara skrutta runt hemma och pyssla med lite på vår To Do List 

Jag har ju haft ett önskemål och projekt att sätta lampor hängande över sängborden  och vi har klurat lite på hur vi ska lösa upp -hängningen . 

Hänga från tak ?  Annan lösning ? 

Det blev vägg hållare för vägg amplar . 
Resultatet vart coolt . 

Lägger upp bilder sen 
...

Jag har gjort matlådor och middag 

Det vart 6 matlådor med kyckling & curry och middag och 4 lådor med fylld kycklingfilé, klyftpotatis och pepparsås. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Vi har ändrat om i badrumsskåpet, vi har varit nere i källaren med vinterjackor och toasits .

Vi köpte en self close toasits istället . 

Jag har organiserat i stora klädgarderoben, gjort en inventering på kläder .  
Jag Behöver hitta några snygga färgglada tröjor . 

Jag har beställt en blå sittpuff för att få loss en till sittplats  i vardagsrum. 

Vi har nyss ätit middag 🍽 

Hemma mys men inte så mycket stillasittande 

😂😂

Några projekt vi har kvar .

- köpa några fler hyllor till garderoben  till våra skor 
( just nu ligger 30 par skor i 2 säckar i garderoben) 

- köpa golv till balkongen ( betong nu ) 

- sälja stora kandelabern
 ( den tar för stor plats ) och istället köpa 2 vägg ljusstakar till kök .

- skulle vilja ha lite balkongsblommor och 2 coola  balkongslådor 

- hitta en taklampa till hallen 



Hahaha  som ni hör tar det aldrig slut 
Idéerna sprutar och kostar 😱😱 


Vi väntar på vårt nya vardagsrumsbord, det skulle komma 15/5 men är försenat till 15 juni 

I morgon är det söndag ( igen ) 

Då är det jobb på fm och sen på em ska vi träffa upp familjen för en långpromenad och sen blir det middag på hjälmaren . 

Jag önskar verkligen att Elin och Kalle kunde haka . 

Jag tycker det är sjukt jobbigt att ha Kalle så långt bort . Vissa dagar blir jag jätteledsen att inte ha honom här nära mig . 
Saknar honom massor .... ♥️
Min älskade Lilleman ❤️

Ja ja 
Nu vart det massa surr 

Vad har ni gjort i dag da ? 

// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0