26/4

Hej 

Måndag check ✅ 

En bra dag .

I går söndag jobbade jag på fm .  Jag shoppade åt min klient och sen åt vi glass i stormen .....  fy fasiken va kallt det är ute . 

Efter jobbet i går söndag var tanken att jag och Henning skulle möta Max och Sandra och ta en långpromenad  innan vi skulle äta på Hjälmaren! 

Men 

Vädret sög , storm blandat med snö och regn 
Så vi bestämde att shoppa lite i globen istället 


Efter globen åkte vi hem till oss och parkerade bilarna sen gick vi upp och åt middag 🍽 

(null)

Max och Henning åt file mignon black & white 



(null)

Sandra åt plankstek 

(null)

(null)

   Jag åt oxfilé med pepparsås 

Barnen åt från barnmenyn . 


Efter restaurangbesöket så följde Olivia med hem hit , hon sov kvar här . 

Det vart målning , lek och dusch innan sovsax 

(null)

(null)

(null)

Morgon mys i morse innan vi åkte mot Haninge för förskola och jobb .


I dag vart det lunch på bagarstugan 

(null)

  Köttbullar 

Nu slappar jag bara i soffan , jag har fått en sträckning i låret så jag ligger lite lågt 🤪

I morgon startar vi dagen med APT via teams och på kvällen ska jag på MR röntgen av huvudet / örat 

20.20   Vilken jävla tid ??  

Då brukar jag sova  hahaha 

Jag hatar att åka in i röntgen pga klaustrofobiska problem . Hoppas på en lugnande . 

 Ja ja  bara digga läget .  


Go kväll  vänner // Love IA 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0