Årsta torg

God morgon 

I dag kommer Kalle .... jag är så glad 
Längtar efter att få krama honom .
.........

Jag tänkte skriva om några pärlor här vid Årsta torg 

Årsta vägen 

Först och främst vårt nr 1 
Hjälmaren .

Vilken personal , vilken mat .  Maten är att dö för . 

(null)

(null)


  Vi åt där fredag , lördag och i söndags . 

2 pasta rätter och en kött rätt och Henning åt fisk och snitsel. Allt var kanon gott 👍


Här kommer lite betyg 


(null)

(null)

(null)


När man kommer in i restaurangen så ser det ganska sunkigt ut men det är det som är charmigt 
Det är K märkt . 

Jag tänkte dra ihop något gäng så vi kan ses där 
Det finns en matdel för 20 personer som jag kan boka men man sitter 4 och 4 . 

Kanske till min födelsedag 🎁 


Sen har vi 2 små svin och smörrebröd 

(null)

 Här sitter jag på hjälmaren och fotar rakt över gatan till 2 små svin . 

Detta ligger 4 minuters gångväg från mig 

Jag bor precis vid tvärbanans hållplats 
Valla torg . 
( 60 m ) till station från min port . 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Om ni känner till Årsta så får ni gärna tipsa om ställen och bra promenad stråk . 

På fredag ska Inger komma hit , hon har bott här så hon ska visa vägen ner till Årsta viken 

Nu ska jag äta frukost 
// Love Maria 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0