Årstaholmar & svärisar

Go kväll 

Olivia är här själv ( utan M & S ) för första gången sen vi flyttade hit . 
Nu har hon precis somnat och jag ska krypa ner hos henne . 

Jag jobbar i Haninge i morgon så hon åker med mig hem i morgon bitti . 

Vi har haft en underbar dag . 

Jag och H gick en promenad tidigt i morse 

Vi gick ner vid  Årsta IP och ner mot Årstaviken på vår sida . (Mitt emot ligger SÖS)   Till Årsta holmar  och tbx . 


Vi gick mot Skanstull bron längst med vattnet
( 2.5 km ) till Skanstullsbron och sen gick vi tillbaka upp vid gullmarsplan mot Årsta igen 

Totalt 6.2 km 
Det känns som om vi bor mitt i smeten 

(null)

(null)

(null)
 
Så härlig morgon promenad 🙏

Vid 10 tiden kom Gun och Jörn och hälsade på oss för första gången på mycket länge . 😃

Dom har fått 2 sprutor nu för covid så dom känner mindre oro att röra sig ute bland folk och med  familjen . 

Dom ville se vår lägenhet såklart . 

Så mysigt att få krama om dom och hänga med dom  en stund . 

Vi fick en fin inflyttningspresent!
en wok panna av märket TEFAL 

Man tackar . 

(null)

(null)

    Jag Älskar mina svärföräldrar. 

På kvällen kom vår prinsessa hit . 
1:a gången sen vi flyttat hit som hon sover här . 
Vi har längtat ...

Det ända som är ledsamt nu  är att Linton också vill komma . Han börjar bli medveten om farmor och farfar och att Olivia får komma så han blir ledsen när vi skiljs .

Självklart vill vi ha han här men vi tror inte han är redo att sova här än . 
Nästa helg ska han vara här på dagen . 

Han är Mammig och pappig  men blivit mer trygg med oss  men han har jobbiga sov nätter .

Hans tid kommer snart . Älskade Linton

(null)

(null)

(null)

(null)


Nu på kvällen har vi ätit middag , målat och lekt 

Nu är det natt natt från oss 

// All kärlek 
Maria 💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0