Bra energi & öra

Hej och go kväll 

Vilken härlig dag . Bra flyt på jobbet , bra möten och samtal och bra väder . 

I dag vart det lunch i solen nere på Tyresta by 
Så skönt 

(null)

(null)

 Jag är lite seg nu på kvällen , jag ska borsta tänderna strax . 

Den 27/4 ska jag på magnetröntgen av huvud och mina hörsel nerver . 

Jag har haft problem med mitt huvud och vänster öra inkl balans och illamående en längre tid . 

Jag var hos en superbra öron dr i globen . 

Han konstaterade att jag har nedsatt hörsel på vänster öra , svår tinnitus och sen vill han att jag magnetröntgar hörsel nerverna mm . 

Jag har även fått en remiss / kallelse till Huddinge sjh till en balans och hörsel avd . Det handlar om ev behandling för min tinnitus 
( tror jag ) 

Dit ska jag den 30/4 

Egentligen har jag inte tid med massa läkarbesök men ett måste ....

Mest obehagligt med MR då jag har klaustrofobi. 


Nä nu är det natt natt // Love Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0