Det gick inte ....

Hej 

Onsdag morgon och jag ska strax till tandläkaren och fräscha till tänderna innan jobbet .

Jag ska ta bort lite tandsten och blästra  tänderna fräscha . Allmän koll .

Nice 

.......
I går sket det sig . 

Jag var ju på röntgen på Hötorget ! 


(null)

 jag har sån sjuk klaustrofobi och det fanns inget lugnande att tillgå för det var kvällstid . 

Jag fick fullkomligt panik när jag la mig på den smala sängen  och hon tryckte in mitt huvud i en grop och sen spände hon fast en antenn ovanför mitt ansikte som satt fast med spännen . 

Hela jag satt fast  och hålet jag skulle in i va trångt ( röntgen ) 
Hade ca 20 cm till rörets ovansida 

Näääää  det går inte ...

Jag skakade , svettades och  kunde inte andas ,  fick panik 

Jag fick lämna utan att bli röntgad och jag var tvungen att betala för skiten . 

Usch 

Nu måste jag ringa till dr i globen och be han  skicka ny remiss till Odenplan där dom har en stor röntgen och det kommer blir dagtid så jag kan få lugnande . 

Nya försök .

Jag har gjort magnetröntgen för huvud tidigare men då har jag varit sjuk och legat på sjukhus med morfin så då har man nästan sovit och inte brytt sig typ.


Nä Nu ska jag fixa mig och dra i väg 


I kväll blir det rester på fisk 

(null)


Hoppas ni får en fin dag 

Love Maria 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0