Ett snabbt dygn .

Go kväll 

Jag kom precis hem från T-centralen efter att ha lämnat Kalle vid tåget . 

Jag hämtade honom på centralen 20.30 i går och i dag 24 timmar senare åker han hem till Göteborg. 

Det gjorde riktigt ont i mamma hjärtat i dag när han åkte 🥲

24 timmar tillsammans är sjukt lite när man vet att nu dröjer det 1-2 månader igen innan vi ses ! 

I går kväll åt vi lite middag och hängde en stund , jag och Henning gick och la oss och Kalle sov i soffan ,  han hade sett 2 filmer innan han somnade . 

I morse när jag gick upp så sa jag åt Kalle att lägga sig i sovrummet så jag kunde slå på tv:n 

Han somnade om till 10 . 

Jag gick upp och köpte lite färska frallor så vi kunde få i oss en härlig frukost när han klev upp. 
Vid 12.30 tiden så tog vi en liten sväng om här i Årsta , vi gick och tog en mjukglass och sen gick vi till Ica och hämtade mitt paket . 

(null)


Vid 13.30 så åkte vi mot Sabbatsberg sjukhus 

Kalle skulle operera bort sin ena visdomstand 

Det tog ganska lång tid hos tandläkaren men medans jag väntade på honom så gick  jag i Vasaparken. 

(null)

(null)

 När vi var klara i stan så åkte vi hem en stund ,  när H kom hem från jobbet så gick vi och åt lite middag ,  

(null)

(null)

 Kalle kunde tyvärr inte tugga så han åt bara några pannkakor men han smakade lite pasta av mig också . 

Stackarn ! 

Det tar 13 minuter från mig till T-centralen

Nu har vi sagt hej då för denna gång 💋

Jag lämnade Kalle 20.13 på TC  och var hemma 20.23 
Nära och bra 🤗

Nu ska jag borsta tänderna och krypa i säng 
Jobb i morgon // All kärlek 

Maria 💜





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0