Gårdagen

God morgon 

Torsdag redan . 

I går var det dax för tandläkaren 

Jag fick en chock när han sa att jag inte varit där sen 2017 .  Aj aj  illa 

Jag brukar gå minst varannat år och göra rent och göra en koll. 
Men men 

Jag fick 👍 tummen upp. 

Allt såg bra ut . Inga hål , fint tandkött och nästan ingen tandsten . 

Däremot hade en fyllning lossnat lite 
( gått en flisa )  så det ska jag åtgärda i maj .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Min tandläkare älskar gamla prylar . 

I går hade brorsan födelsedag 🎁 
54 år 

Hipp hipp hurra 

(null)

   Jag och brorsan ... jag i gult 


I dag blir det jobb 9-17.30  och så måste jag hinna förbi kontoret och fixa lite papper . 


Avslutar med en tjusig bild på Linton 

(null)

Jag var hemma hos Max och barnen en stund efter jobbet i går . Kvällsgos medans Max hjälpte mig med en sak . 


 Nu ska jag äta frukost , sen ska jag ta en varm  dusch . 

// Love Maria 💜💜💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0