Helgen / barnen

Hallå 

Hur mår ni ?? 

Redan söndag kväll . Denna helg har sprungit i väg . 

I går vid 14 tiden så kom Olivia och Linton ! 

Max och Sandra hade egen tid i stan med middag i solen ☀️

Vi och barnen tog en promenad till folkets hus och köpte glass och sen gick vi till stallet 
( Enskede ridstall ) 
 Det Ligger 8 minuter härifrån om man går . 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


När vi hade varit i stallet så gick vi och åt pizza , Linton somnade i vagnen . 

(null)

(null)

 Pizza är verkligen inte min grej , jag och Olivia delade på en pizza , halva var hennes favorit 
( banan och curry)  min del var vesuvio men vi åt  bara några tuggor var ....  usch ,   Inte gott 

Ska det vara pizza så ska det vara pizza hut 

Ja ja 

Sen vart det lite lek ute innan vi gick hem . 

Vid 17 tiden kom Max och Sandra , dom hängde här ett tag innan dom plockade hem Linton . 

Olivia ville stanna kvar över natten. 

(null)

(null)

    Vi hade en lugn och skön kväll 


I dag åkte vi till Bauhaus, Ica maxi  och biltema och gjorde lite ärenden innan vi lämnade hem Olivia . 

Sen åkte vi hem och lagade storkok . 

Massa pannbiffar och en stor gryta med biff stroganoff. 
Det vart middagar och 8  matlådor . 

(null)

 4 lådor stroganoff och 4 lådor pannbiff 


  Jag är så trött efter denna helg så i dag ska jag lägga mig runt 20  . 
Jag skulle behöva 10 timmars sömn 🤣

I går fick vi ett samtal från en gammal go vän som hade fått vårt nummer från våran granne irre . Hon hade skvallrat om att vi bodde här nu och så lämnade hon ut vårt nummer 

( jag tycker inte om när folk lämnar ut mitt / vårt nummer utan att fråga )

 men till denna vän gjorde det inget . 

Han ska komma förbi här på fredag , han bodde i Högdalen så det är väldigt nära . 

Kul 

Ny rolig jobb vecka väntar i vanlig ordning 

Nu ska jag njuta av dom sista timmarna på helgen 

Love Maria 💖


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni är verkligen världens bästa farmor o farfar! Gud vad barnbarnen är lyckliga för att ni är som ni är! Precis sån farmor ska jag bli om jag får
Äran att bli farmor någon dag! Kram kram

2021-04-18 @ 20:38:34
Postat av: Maria

Tack Terese 💜

2021-04-19 @ 07:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0