Ljuvlig onsdags morgon đŸ€—

Vilket vĂ€der ☀ 

I gĂ„r tisdag sĂ„ var det jobb efter teams mötet, 
 
jag var Ă€ven inne pĂ„ kontoret under dagen och gjorde klart mina journal anteckningarna ✅ 

Kul att trĂ€ffa kollegorna . 

I gĂ„r kvĂ€ll lagade jag sparrissĂ„s och till det kokade jag potatis och salt kassler 

(null)

Jag och Ă€lsklingen kom hem samtidigt i gĂ„r kvĂ€ll och dĂ„ kommer han med en present 
( igen ) han skĂ€mmer bort mig . 

 đŸŽ 
Det  var ett par nya sneakers 
Nike air 

(null)


SĂ„ fina ....

Tack đŸ€© 

I morse vid 7 tiden sĂ„ tog jag en morgon promenad . 
SĂ„ fint 
Det vart 6 km 

(null)

(null)

   Jag bor mitt emot SÖS . 

(null)

Jag gick bort till bron mellan Årsta berg och södra station 🚉 

(null)

(null)

(null)

 Denna IP ligger 6 minuter frĂ„n mig och frĂ„n IP ligger det en mördar backe ner till Årsta viken 

Ner gĂ„r bra men uppför alltsĂ„ !!!  
Jag typ dööör . SĂ„ jobbigt . 

(null)

    FĂ„glarna sover fortfarande 

Nu ska jag hĂ€nga en tvĂ€tt, duscha och Ă„ka mot jobbet
 //  Love Maria ❀❀❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0