Lördag 17/4

Hallå vänner 

Lördag morgon och jag är bakis . Minns inte när jag var bakis sist ...

Tror det var på annandag jul ? 

Både jag och H slutar tidigt på fredagar så vi möttes hemma och tog en dusch sen gick vi upp till Ica och hämtade paket 
( Henning hade köpt skor ) 

Sen åt vi lunch på Hjälmaren 

Biff med råstekt potatis och grönpepparsås 
Det vart 3 öl i solen också . 

Vi satt ute mot väggen och det var 25 g där mot väggen . ☀️☀️☀️☀️

Vi gick hem och fortsatte med lite 🍾 champagnen på balkongen 

(null)

(null)

  Haha  han älskar sina sneakers Nike air 


(null)

(null)

    Kvällsmys 🍾🍾🍾

Fick en härlig bild på Linton och Olivia när dom mös på deras balkong 


(null)


I dag runt 14 tiden så kommer båda barnen hit 
Vi ska gå till Enskede ridstall och sen blir det fika och mys ute 

 En och en annan glass blir det också 🤣


Nu är våran semester klar ... 
vi har börjat planera 1:a veckan 

Det blir Göteborg  10/7 
Vi har bokat hotell 2 nätter i Göteborgs c och 2 nätter i fjällbacka där Elin har landställe 
( hamburgsund)  
Eventuellt bokar vi något i smögen också 

Sen får vi se vart bilen tar oss ..... 

Vi ska hänga med Kalle och Elin . 


Nä nu ska vi mysa lite och sen ska jag städa och duscha 

// Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0