Semester

Halloj 

Tisdag  i dag ( redan ) 
 och jag har semester  2 dagar till 

I dag  har jag flackat hit och dit .

Henning började jobba i dag , 4 min till sitt jobb.
 

Jag lämnade in vår bil på Kia motors i dag för en fel sökning . Ibland går det inte att låsa dörrarna  på pärlan ! 

Jag fick en lånebil under dagen medans dom kollade bilen 

(null)
 
Min tisdags bil .

Jag gjorde massa ärenden under tiden i Haninge . 

Jag hälsade på min vän Renee som också flyttat till en ny lgh på valla gränd i påsk 

(null)

Det var trevligt som vanligt att hänga med henne och hennes lgh var jättefin . 

Jag jobbade ( KP ) i handen . 
Jag hälsade på min klient som är inlagd . 

Jag var på Bauhaus och köpte en torkställning som jag ska  sätta på väggen på balkongen 

Jag var på Net on Net 

Jag var på Jysk och lämnade tbx lite saker som vi köpt i onödan i flytten .

Jag var och handlade  mm. 

Dom hörde av sig från Kia motors efter ca 3 timmar . Det var en säkring som var knas . 
Detta kostade inte ett smack 🙏
Tack  /   Bra service 

Innan jag lämnade Haninge så åkte jag och hämtade pärlan och lämnade lånebilen . 


I morgon har jag ett läkarbesök i globen och sen får jag se om jag tar en massage .

 på kvällen kommer Kalle hit 

Min älskade Lilleman ❤️
Jag har inte sett Kalle sen han flyttade 7/3 

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen ......

// Love Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0