Snabb flytt

Hej vänner . 

Flytten har varit  super smidig.

Vi hämtade flytt bilen i globen 6.15 och åkte sen till Haninge och hämtade våra möbler  och sen till Årsta . 
Vi fyllde hela bilen full trots att vi gjort oss av med  massor .  😵 

Kl 9 var hela flytten klar ✅ 
2.45 Tim.

Kl 14,00 på flyttdagen ( onsdagen ) så kom soffan  . 
Den var såååå  snygg . 
Nougat brun . 

Jag ska ta bilder när allt är klart . 

Vi pulade hela onsdagen fram till 22 
Sen Somnade vi , vi var  helt slut . 

I går torsdag pulade vi nästan hela dagen men vi hade öl pauser 🤣🤣

Packa upp Kartonger sen  ölpause på balkongen i solen , skruva upp  byrå och sen öl paus .  Osv . 
Hahaha 

(null)

(null)


Det slutade med att vi gick upp till Årsta torget och åt och drack några till öl . 

En super rolig dag  och vi vart lite runda under skorna 👟👊


I morse fick jag upp mina kläder i garderoben  .
 
Sen åkte jag till Haninge för lite ärenden . 
Bla fixade jag min färg på naglarna 

(null)

(null)

När jag kom hem så fortsatte vi med tv fäste och köksstolar mm. 

Nu är alla möbler på plats . 

I morgon ska vi till Ikea och köpa ett balkongs bord, glas , lamp proppar mm.  Och sen måste vi hitta en häftpistol. Vi ska klä om våra vägg lampor . 
Vi ska även lämna tillbaka en kökslampa .

Sen har vi speglar och sängbord mm som ska upp . 

Det tar sin lilla tid men ack va fint det blir . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Kaos 🤪 köksbordet i stora kartongen .

(null)

 I går var jag i Haninge och mötte förvaltaren, han gjorde en städ besiktning på vår lgh i BB 

Jag hade anlitat en tjej som städade vår  lgh och det vart godkänt. 👌
Nu är nycklar mm återlämnat. 

Check . 
Bye bye  skyttensgata. 


Nu ligger vi i soffan , vi kom hem nyss . Vi gick upp på favvo krogen igen och åt middag . 

(null)

 Restaurang  Hjälmaren / Årsta 

 Dom har så himla god mat .  Det kommer bli vårat stamhak . 

Jag har så mycket att skriva men orkar inte just nu. 

All kärlek 
// Maria ♥️





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att ni är på plats nu! 😁 Förstår att ni gillar Hjälmaren - bra käk och trevlig personal 👍🏼//Åsa

Svar: Tack Åsa ... a bästa stället ❤️
Ia None

2021-04-02 @ 22:48:00
Postat av: Therese

Så kul att få läsa om flytten! Ni verkar få det riktigt riktigt fint där! Ha en fin påsk nu!
Kram

Svar: Desamma kram 🥰
Ia None

2021-04-03 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0