Valborg

Hej 

Tydligen är det valborg i dag , det var något man tyckte var kul att fira när man var ungdom . 😂😂

Sen pratar dom om att kungen fyller år ??!!

Vem fan bryr sig ?  
Att han fyller år och det jag skiter  lägger jag i Samma hög . 💩 


I dag var det jobb på fm , sen hämtade jag Irene 
( min granne )  och körde henne till Lidl.

  Hon skulle köpa jord och krukor , vi körde vidare till Årsta torg och köpte mer jord , lekarkulor och jag köpte en kaffeplanta och en mynta 

Inger kom hit lite senare på en fika och då kom irre också upp . Dom känner varandra sen dom bodde grannar i BB . 

Det vart fika och surr 

(null)

(null)

 Fick fina blommor av Inger 🙏

 
Nu är vi bara hemma och tar det lugnt , Henning känner sig dålig , ont i örat och seg men vi gick upp och åt en lunch och gick på apoteket  innan vi gick hem och crashade på soffan . 

Det vart den obligatoriska fredags ölen men båda ville hem och vila . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Vi åt fish&chips 

Jätte gott 


Utanför oss pågår plantering av träd , buskar och gräs . 



(null)

  Arbetskillarna är inte snabba . 

Nu ska vi kolla serier 
Bye bye  och trevlig helg 


// Love  Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0