18/12

Hej på er 

Dagarna går alldeles för fort just nu 

Det har hänt en del sen sist 

Jobbat 

Jag har varit hos min Pamela och fixat håret 
Vi brukar fixa håret var 3:e månad 

Här kommer före och efter bilder 

(null)

(null)

Efter :

(null)

(null)

 Nöjd tjej /
 Tack Pamela 😍

(null)

 Jag har haft tjej träff med mina gamla kollegor 

Vi var här hemma  och åt lite pasta och drack vin och groggar 

(null)


Jag hade bara tagit en bild men den var Alldeles blurrig så jag tog bort den . 

Kul att hänga med dom och få lite uppdateringar om deras liv ❤️🥂🎉

Det vart väldigt sent för mig . 

I morgon ska jag träffa Max och barnen i Farsta .

Kalle kanske kommer hem  i morgon ? 

 Fast Man vet aldrig med honom ☺️

Kalle kommer fira jul i Spanien 🇪🇸 

Min första jul utan Kalle 😒😒
 det känns  jätte konstigt …

Nu är det bara 2.1/2 arbetsdagar kvar sen 
Leeeeeeedigt 

Det ska bli så skönt 

Vi ska bort och fira uppesittarkväll och på jul är vi med Max och sandra och barnen ,
 på nyår  blir det hotell eller mys här hemma . 
( vi har inte bestämt oss men rum är bokat ) 

Där i mellan ska vi hälsa på mamma 

Har ni planer för jul och nyår 
Berätta gärna 

All kärlek Maria 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0