21 december

Tack till min underbara gubbe . ❤️

När jag kom hem i dag hade han dammsugit och torkat golven , vikt in tvätt och lagt i alla lakan i tvätt maskinen efter våra nattgäster . 

Det var skinande rent när jag klev innanför dörren . 

Även middagen var klar så jag har legat på soffan och kollat film sen 16 tiden .


Nu är jag 3 timmar från julledighet och jag är i stort sett klar med allt stök .

Maten handlar jag på väg hem i morgon 

Sen ska jag köpa 2 små saker och hämta 2 paket på Ica sen är alls julklappar klara  ✅ 

summan av kardemumman är att vid 16 tiden i morgon är jag klar med Allt ….. 

Jag ska njuta ….  Vila ….. och hänga med familjen 

Känner verkligen ingen stress , jag slipper julmaten då alls barnen är i väg på julkvällen . 

Jag och H äter  inte julmat när vi är själva  , köttbullar och ägghalvor kan man äta jämt men däremot brukar vi äta skinksmörgås och risgrynsgröt på kvällen och 100 kg godis 🍭 

En bra dag på jobbet , jag  fick jättefina julpresenter av några klienter . 
Tack 🤩  ( massa gott )  

(null)

     God natt //  Love Maria 
      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0