5 December đŸŒČ

Hej 

Trött tjej hĂ€r , full rulle i helgen 

Fredags hade vi middag , i lördags sĂ„ Ă„kte vi till Bauhaus för att köpa konsoler till garderoben . Vi har satt upp extra hyllor högst upp för att fĂ„ plats med lite fler skor . 

I vĂ„r lilla familj Ă€r det H som har mest 👟 skor 
( sneakers nörd ) 

(null)
 
 Skönt med sko plats . 

Sen Ă„kte vi till Bea och veckohandlade och sen vidare till Farsta . 
I Farsta Ă„t vi lunch och shoppade lite  julklappar och Henning köpte massa nya strumpor och jag fick en fin mysig Adidas mössa . 

Mamma fick min mössa i fredags sÄ det passade superbra att jag fick en ny .

(null)

   Bortse frĂ„n  rynkorna  Hahaha  / No filter 


Jag saknar barnen / barnbarnen  men Sandra har uppdaterat mig med pulk bilder 

(null)

        Ă„lskade fina ni ♄ 

Hoppas barnbarnen fÄr mycket snö sÄ dom
FĂ„r Ă„ka mycket pulka . 


Kalle da , vart tog han Elin pÄ en weekend ?

till Paris . 

(null)

(null)

(null)

 Dom har det jĂ€ttebra, i gĂ„r stod dom och köade till Eiffeltornet i 1.1/2 timme för att köpa biljett sĂ„ dom kunde  ta sig högst upp i tornet Men nĂ€r det var nĂ„gra kvar framför dom sĂ„ stĂ€nger dom biljetterna för dagen .. 

Stackars dom . 
Men men  dom har varit dĂ€r i allafall .
Dom var ute och Ät och var pÄ club i gÄr , allt Àr vÀldigt dyrt .
Paris Ă€r den 5:e dyraste staden i vĂ€rlden just nu . 


Dom flög förts till MĂŒnchen och dĂ€r bytte dom plan till Paris och det var dĂ„ Elin fick veta destination ✈ 💖💖💖
Hon vart jĂ€tteglad 


Nu vĂ€ntar en ny jobb vecka 

// mĂ„ sĂ„ gott 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0