8/12

Hej 

Allt väl med er ? 

Här jobbas det i vanlig ordning , jag har även hunnit med lunch och lite julklapps inköp 

Jag åt snitzel till lunch , inte det godaste jag ätit 

(null)

(null)

(null)

 Mina älskade  skitungar 💖💙

De sista 2 dagarna har jag suttit i telefon i timtals 

Jag har jagat sjukvården , hemtjänsten mm till mamma . Jag har även pratat en del  med mammas granne .


Sjukvården har glömt bort min mamma totalt 

Hemsjukvården / vc har inte fått en signal från sjukhuset att min mamma har
Skrivits ut och skickats hem . 

Hon skrevs ut den 11/11 

Nästan 1 månad sen ….

Det är ingen som besökt henne , inte gjort en sårkoll efter operation , inte hjälp henne med mediciner etc . 

I går eftermiddag fick jag fart på hela Flens sjukvård tror jag Hahaha 

I dag var dom hos mamma och tog bort förband / agrafferna som har suttit där sen den 2/11 ( operationsdag) 
dom Hjälpte henne med dosett delning  och jag har även sagt till sjukvården om mer smärtstillande så dom ska ordna ett hembesök av läkare … 

Nu är det på rullning 

Jag har även pratat med hemtjänst för att kolla vad som är bestämt med dag och insatser . 

PUH …….


Nu kom jag precis hem // hoppas eran Onsdag varit bra 

All kärlek 
Maria 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0