Dan före Dan före Dopparedagen

(null)

Här hemma finns ingen stress , vi ligger i soffan och tar allt med ro . 

(null)

(null)

   Vid 15 tiden i dag var vi klara med ALLT.

Alla julklappar är klara och inslagna 
Julhandlat 
Griljerat skinka 

(null)


I morgon ska vi förbi Hennings föräldrar , 

Hennings pappa är dålig och har varit inlagd men i dag kom han hem . 

Vi tänkte åka förbi med en julblomma . 
Sen ska jag hämta ett paket 📦 och handla det vi vill ha till uppesittarkvällen. 

Kalle har kommit fram till Spanien 🇪🇸 
Planet var försenat nästan 3 timmar men nu är dom där och dom har 23 g och ☀️ 

(null)

(null)

(null)

 Min första jul utan Kalle ( 23 år )  mitt hjärta 💔 är lite sorgset men  jag är glad att han har det gött 🎄


Jag ville bara kika in och säga hej 👋 
Nu ska vi se en film 🍿 

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0