Fullspäckat schema i dag

Hej 

En full späckad dag .

Vi vaknade vid 6 tiden , Henning åkte och köpte färska frallor på vår Ica butik till frukost 

Ica Årsta har bästa öppettiderna 6.30-23 
Passar oss morgon människor perfekt 

Vi åt god frukost sen somnade vi en stund i soffan 

Vid 10.30 tiden åkte jag mot Haninge 

Jag hämtade mina glasögonen på synsam , 

mitt jobb betalade terminal / läs glasögon till mig / Dom vart perfekta . 

Tack Haninge kommun 

Sen gick jag på Kappahl och fyndade en tröja som jag kikat på ett tag . Den har kostat 500 men i dag fick jag den för 50% rea plus att jag hade 50 kr i bonus så 200 kr 

Tack och bock 

Nya trosor som dom hade 30 % rea 👍på 

Sen åkte jag vidare till BB och lackade naglarna 

Gjorde ingen större förrändring 

Jag gick från rött till vinrött 

Tänkte först ta svart med glitter men det har typ alla i nyårs tider 👌 så det blev vinrött 

(null)

Vid 14 tiden var jag hos min sköterska som
Gjorde Profhilo på mig ….  

Aj 
men nu är det klart , nästa besök blir i slutet av januari . 

När jag kom hem så lagade vi en stor pyttipanna på julskinkan som var kvar , den vart så god . 

Jag åt den med ägg, smörgåsgurka och rödbetor.

(null)

Nu har vi degat i soffan och tittat på den norska serien WISTING 

Spännande och lite små roligt med alla norska ord . Ibland har man svårt att ta norska på allvar . Det blir mer gulligt
🤣😃😄

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta mig 
Snart blir det ljudbok och sömn . 

Planer i morgon är handling , bolaget , packa lite till nyår och fika med gänget .



// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0