Helg

Hej blogg vänner 

Jag har inte varit inne här på länge , 

Det är verkligen hektiskt just nu , både i jobbet och privat . 
Hinner inte med mig själv . 

Jag har typ bara jobbat sista veckan . 
Möten , administration och kp och massa läkarbesök med klienter så jag har åkt  hit och dit .

Min gubbe opererade ögat i onsdags och vi har varit hos mamma .

Vi har hjälp henne med massa papper , post , räkningar , försäkring och handling mm
Allt har gått bra men det känns lite tråkigt att lämna henne själv när man åker hem  . 

(null)

(null)

(null)

Kalle har varit här hemma i veckan , han sov här måndag - Tisdag / mysigt 

(null)

(null)


 I  dag åker Kalle utomlands , jag kan inte avslöja riktigt än vart han åker  då det är en överraskning till Elin . 

Berättar i morgon .


(null)

     Köpte mina favorit vaxer i dag 

(null)

(null)
 
Träffade Max och Sandra i går ♥️

I helgen ska vi köpa konsoler till klädgarderoben , vi ska handla och på söndag har jag bokat tvättstuga så jag kan tvätta täcken , kuddar och överkast . 

I veckan som kommer så ska jag försöka få lite tid till mig själv 

Fixa naglarna och fötterna 
Fixa håret hos Pamela på fredag 
Julbord på onsdag 

På tisdag har vi en heldagsutbildning 9-16 

Hur mår ni ?  Hur ser eran jul ut  

berätta gärna och lämna ett avtryck 

Jag ska bli bättre på att uppdatera

// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0