Julnaglar

Hej vänner 

Måndag check  ✅ 

När jag kom hem från jobbet så hade Henning gjort så god mat , helstekt fläskfilé med Bea .


En bra dag på jobbet , på lunchen målade jag mina tå naglar och naglarna 
Det blev rött med glitter på händerna och rött på tå naglarna 
December lika med Rött 

Före  och efter 

(null)

Alldeles för långa , klippte av naglarna och lackade om dom . 

Efter :

(null)

   Redo  för julen 🌲💅🏻

Kalle sitter på planet på väg hem från Paris 
Han landar 23.30 i kväll 

Dom har haft det super .

(null)

 Haha   😂 Miss men det är det som blir kul . 

(null)

 Min lilla kille som blivit stor kille 💙

I morgon har vi en heldagsutbildning 9-16 

Dom som vill får ta utbildningen via teams och det tänker jag göra . 

Så i morgon jobbar jag hemifrån 
Mysiga kläder och tända ljus 

Hoppas ni har haft en fin måndag // Maria 
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0