Redan tisdag


Hej 👋 

Dagarna gĂ„r fort 

Nu Ă€r det bara 5 dagars ledighet kvar 
Vad hĂ€nde ? 


I gÄr var vi med barnbarnen . Vi hÀmtade dom kl 11 .
Dom sov över hĂ€r sen körde jag dom till förskolan i morse . 

Vi Ă„kte till Mall of Scandinavia i gĂ„r och tittade lite i affĂ€rer , vi Ă„t pĂ„ subway och fikade pĂ„ frozen yoghurt 🍩 

(null)

(null)

(null)

 Man vĂ€ljer frozen yoghurt sen slĂ€nger man pĂ„ massa tillbehör sĂ„ som godis eller frukt och olika sĂ„ser ( om man vill ) sĂ„ betalar man efter vikt 

NĂ€r vi var fĂ€rdiga i MOS sĂ„ Ă„kte vi och handlade och sen hem för att mysa lite  innan vi gick ut pĂ„ kvĂ€llen för att titta pĂ„ julkrubban pĂ„ Årsta torg sen Ă„kte vi lite pulka 

(null)

(null)

(null)

(null)

NÀr vi kom hem sÄ gjorde vi pannkakor sen dusch och film
( paw patrull ) 

Linton somnade med oss i soffan 19.30 men Olivia och jag var vakna till 22. 

(null)

(null)

(null)

   Trött mössor i morse . 


FÄtt nÄgra bilder frÄn Kalle och Elin , dom
Åker tillbaka till Sverige i morgon /  1 vecka har gĂ„tt 😧

(null)

(null)

Dom har haft det gött , nu gör dom en snabb
Mellanlandning i Uppsala 1 natt (ons-Tors) sen Ă„ker dom och firar nyĂ„r i Göteborg. 

Vi ska Ă„ka i vĂ€g pĂ„ hotell , vi har velat fram och tillbaka men hotell pĂ„ nyĂ„r Ă€r vĂ„r grej . 
Mysigt 


TĂ€nkte visa vad max fick i julklapp av oss 
En svart tröja och vĂ€sten pĂ„ bilden 

(null)

 NĂ€ nu ska jag laga middag , i morgon har jag massor att fixa och sen ska jag lacka om
Mina naglar đŸ’…đŸ» 


MĂ„ bĂ€st // Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0