Tisdag 14/12

Hej  bästa ni ♥️

Förlåt för världens tråkigaste blogg just nu 

Vi har mycket på jobbet , nya lss ärenden rasar in , det är mycket som både vi på BS och handläggarna vill ha gjort innan julledigheten . 

Jag har gjort klart mina KP uppdrag för året 

Nu börjar det kännas i kroppen att man vill gå på ledighet .

Jag har handlat lite julklappar , umgåtts och myst med barnbarn i lördags , myst hemma med gubben . 

Lagat mat och rengjort kylen 😃  varför hittar man alltid något gammalt skit i kylen ?? 

I går var Olivia lucia , min fina tjej 👧 

(null)

(null)

(null)

  Linton skulle vara pepparkaka men han sov knappt natten mot måndag så han fick vara ledig i går 💙

Olivia är så duktig på alla texter . 

(null)

(null)


 Jag åkte in till stan i går , när jag passerade folksamhuset vid Skanstulls bron så lös den så fint 
💖💖💖

Vi var inne på Royal design och köpte en string hylla . 


Jag har haft lite besök här hemma . 

Ja dagarna springer i väg . 


Förra veckan så fixade jag en catering firma som kommer hem till mamma den 23:e  med julmat till henne . 
Jag, brorsan och syrran gick ihop och
Bjöd henne på det . 
Lite jul måste hon få . 



Dagens middag vart korv i ugn med lök, rödbetor och smörgås gurka med chilisås. 
Till det gjorde H världens godaste mos 

(null)

(null)

 Smutt 

I morgon och på torsdag är det jobb , sen måste jag handla och gå på bolaget . På torsdag blir det lite fest .

Mina fd kollegor kommer hit ( FT ) Kattis och Kia .  Vi ska äta och dricka 🥂🥂 och ta igen massa snack . 

Vi har försökt att få ihop det flera ggr men det har alltid skitit sig . 
Det blir första gången dom ser min lägenhet sen jag flyttade hit  den 1 april 😂😂  
9 månader sen ( en fullbordad graviditet )  Hahaha 😜 


Ja ja 
Over and out 

Va rädda om er // Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0