24/2

Hej 

Kikar in en snabbis , jobbat i vanlig ordning .
Lön på fredag 🤩

Sista dagarna har varit en mardröm , i söndags fick jag jätteont i höger Axel och har inte sovit mer än 4 timmar på 2 dygn 
Söndag - tisdag 

Men i dag onsdag känns det lite bättre och jag har kunnat duscha ( yeee)  och jag har fått sova lite. ( yeeee) 

Måndag och tisdag var ett rent helvete , svårt att köra bil , svårt att klä på mig , svårt att tvätta mig och borsta tänderna , mina klienter har hjälp mig på med jackan . 

Usch vilken jävla smärta 
Värre än allt annat jag varit med om . 

Har inte kunnat lyfta höger armen över huvudtaget ......
Starka värk tabletter så jag orkat jobba . 

Veckan som följer är jobb plus kp på söndag . Så lördag ledig .   Ska vila och njuta . 

Annars är det fokus flyttplaner mest . Kalle ska flytta ganska snart 
Återkommer om det när vi vet exakt . 

Vi ska börja sälja av Kalles saker och sen ska alla hans kläder rensas och det han inte vill ha ger jag bort till de som behöver . 

Max och Sandra har massa saker i vår källare , dom ska hämta det till helgen . 

Livet är inte roligare än så här just nu 

(null)

Min lilla loppa var här 3 dagar förra veckan , man saknar henne när hon har föris och man jobbar . 
Vi har alltid så mysigt när hon är här . 

Nu ska jag borsta tändern och åka mot V-H 

Love Maria 💜





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0