50 dagar kvar & recept

Hej 

Sitter och väntar mellan 2 klienter så jag kör en bloggning 

Tisdag i dag och det var teams möte på morgonen ,  mötet handlade mest om genomgång och tankar kring vår jobb flytt . 
Det är nya datorer beställda och parkeringar till jobb bilarna  som vi väntar på men annars tar allt form och vi är nöjda 😁

Här hemma rullar dagarna på 

Jag testade ett nytt recept i går med lövbiff 

(null)

(null)

(null)


(null)


Receptet  x 5 

Det var gott men med facit i hand så hade det varit godare med ris eller kokt potatis till . 

Jag tog pressad potatis 🥔 🤨


I dag ska vi äta kyckling med curry
........


Nu är det exakt 50 dagar till flytt 

Vi ska få besöka lgh den 16/3 kl 16 
Då blir det dom sista måtten mm. 

Vi har ju nya möbler på ingång men flera saker kommer i slutet av april  och i maj . leveranser  är Försenat tack vare covid 🤨

Bla soffan och soffbord 

Vi blir alltså utan möbler  både innan och efter flytt 
Men det är chill 😛

Vi har ju sålt våran nuvarande soffa och soffbord , dom som köpt hämtar Vilken helg som helst 

MEN 
Vi har haft lite tur 

Våra svärföräldrar vill bli av med 2  fotäljer så vi tar dom så länge så har vi sitt platser tills alla möbler kommer 

(null)
 
Vi har fått 2 såna här och dom kommer vi ha tills soffan kommit sen åker dom veck 

Nya Matbordet , köksstolar , lampa och matta  hämtar vi på Mio vid flytt 
31/3 . 




Nä nu ska jag dra vidare , veckan är lika med jobb, på fredag ska jag göra en behandling  och i helgen blir det mer rensning . 

Kalle åker till Göteborg på torsdag - söndag 

All kärlek // Maria 😘











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0