Eyeliner resultat

Halloj 

En super härlig em / kväll 

Jag har varit hos Maria och gjort permanent eyeliner,  alltså tatuerat in dom .

Det var som sagt Marias Examen jobb 
Hon utbildar sig inom kosmetisk tatuering / permanent makeup för ögon och läppar och jobbar annars som tandsköterska 




Jag tyckte inte det gjorde speciellt ont , just när nålen sätts mot Frans raden reagerade jag men no problemas efter det . 

Det kostar runt 5000 kr att tatuera eyelinern 

(null)

(null)


Jag ska tillbaka om 14 dagar och fin justera 
Detta kommer hålla  i ca 10 år , det bleknar som en vanlig tatuering 

😀

När älskling kom hem så fick jag en alla ❤️ dag present , i förskott 

Jag fick en underbar parfym från BOSS 

(null)


Kryddig parfym exakt som jag gillar det 
Spot on 💞

Tack skatt 


Vi duschade och gick upp och åt lite mat på Wikii efter jobbet 

Jag tog en plåt tallrik ( igen ) men vart sjukt besviken denna gång !!  
vi klagade 

Då fick vi en förklaring av servitören 

Dom har 2 olika kockar 

En kock dagtid ( lunchkock)

Och en på kväll och helg 

det är helg kocken som är turk som gör den goda plåttallriken ( en turkisk rätt ) 

Vi åt ju där en lördag förra gången vi var nöjda 

Det sög ju men det var mysigt att ha en stund med älsklingen innan vi tog helg 

Det vart en iskall öl också , sist jag drack alkohol var på juldagen 😀  men det räckte med en öl 🍺 är inte ens sugen att festa till .




(null)

    Total miss  av kocken 😣

 Henning var också lite missnöjd med oxfilé plankan !!!     Han tror inte ens det var oxfilé 🤣😮😀👊

(null)

 Nu ligger vi i soffan med ett varsitt täcke 
Eventuellt blir det nya Beck filmen  och chips och dipp . 

Jag önskar er en fin helg // Maria 💋





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0